715 puslapis iš 717 PirmasPirmas ... 215615665705711712713714715716717 PaskutinisPaskutinis
Rodomi rezultatai 10,711 iki 10,725 iš 10743

Tema: Pokalbiai

  1. #10711
    Karžygys zilnas avataras
    Prisiregistravo
    Dec 2007
    Vieta
    Animal Bar
    Žinutės
    2,413

    Pagrindinis

    Tfw forumas

  2. #10712
    Karžygys Heinrich avataras
    Prisiregistravo
    Apr 2008
    Vieta
    Jeigu čia užklydot
    Žinutės
    2,061

    Pagrindinis

    Citata zilnas rašė Peržiūrėti žinutę
    Tfw forumas
    mfw zilnas
    I wonder if my pony can fly

  3. #10713
    Karžygys zilnas avataras
    Prisiregistravo
    Dec 2007
    Vieta
    Animal Bar
    Žinutės
    2,413

    Pagrindinis

    >Heinrichas
    >dank memių strėlytės

  4. #10714
    Karžygys Heinrich avataras
> [...]

    I wonder if my pony can fly

  5. #10715

    Pagrindinis

    sveiki, aš naujokas

  6. #10716
    Karžygys demoxz avataras
    Prisiregistravo
    Dec 2007
    Vieta
    Miestas
    Žinutės
    2,280

    Pagrindinis

    Citata yvaldas rašė Peržiūrėti žinutę
    sveiki, aš naujokas
    labas, noob
    Citata Marionete rašė Peržiūrėti žinutę
    jo, sutinku, bet man juodas kietesnis, malonesnis, geresnis ir visokesnis

  7. #10717
    Karžygys tiskutis avataras
    Prisiregistravo
    Jan 2008
    Vieta
    Niusvil
    Žinutės
    1,815

    Pagrindinis

    Sveiki, norėjau pranešti, kad Goblinų Taryba klesti kaip niekada ir dabar mes turime labai daug monetų
    Citata I kill U n00b rašė Peržiūrėti žinutę
    Turi vaiką/merginą?

  8. #10718
    Karžygys zilnas avataras
    Prisiregistravo
    Dec 2007
    Vieta
    Animal Bar
    Žinutės
    2,413

    Pagrindinis

    Tfw tiškutis ir Goblinų Taryba. Never forgetti 11/13

  9. #10719
[...]

    happy little coins
    Citata I kill U n00b rašė Peržiūrėti žinutę
    Turi vaiką/merginą?

  10. #10720
[...]

    Sveikas žilbas
    I wonder if my pony can fly

  11. #10721
    Karžygys zilnas avataras
    Prisiregistravo
    Dec 2007
    Vieta
    Animal Bar
    Žinutės
    2,413

    Pagrindinis

    sveiki, čia aš

  12. #10722
[...]

    labas labas, ką gyvenime veiki?
    Citata I kill U n00b rašė Peržiūrėti žinutę
    Turi vaiką/merginą?

  13. #10723
    Karžygys zilnas avataras
    Prisiregistravo
    Dec 2007
    Vieta
    Animal Bar
    Žinutės
    2,413

    Pagrindinis

    sėdžiu angluose, bet tuoj nebesedėsiu

  14. #10724
    Karžygys demoxz avataras
    Prisiregistravo
    Dec 2007
    Vieta
    Miestas
    Žinutės
    2,280

    Pagrindinis

    RIP reputacija
    Citata Marionete rašė Peržiūrėti žinutę
    jo, sutinku, bet man juodas kietesnis, malonesnis, geresnis ir visokesnis

  15. #10725
    Imperionas BiG CagneY avataras
    Prisiregistravo
    Jun 2010
    Vieta
    Kaunas
    Žinutės
    136

    Pagrindinis

    Jau šimtas metų RIP
    Citata Samag0n rašė Peržiūrėti žinutę
    P.S Big cagney, zinau kur tu gyveni, kunigeli nesitikek laimingo gyvenimo ..

715 puslapis iš 717 PirmasPirmas ... 215615665705711712713714715716717 PaskutinisPaskutinis

Temos raktiniai žodžiai

Žinučių rašymo taisyklės

  • Jūs negalite pradėti naujų temų
  • Jūs negalite kurti pranešimų temose